Úvod
 
2. ročník
 


3. ročník


 

Speciální český jazyk – poslední úkoly. Tyto stránky a úkoly jsou určené pouze pro žáky PhDr. Kamily Balharové

 

Psaní - napište v písance stranu 31.
 
Do virtuální školy si vezměte dobrou náladu a povídání o tom, co čtete.
Co nás čeká ve virtuální škole: Poslední hodina a na ní překvapení.
Sejdeme se ve středu od 17.30 - 18.00.
Těší se na vás paní učitelka Balharová


Speciální český jazyk – úkoly do 5.6. Tyto stránky a úkoly jsou určené pouze pro žáky PhDr. Kamily Balharové

 

Psaní - napište v písance stranu 29.
 
Do virtuální školy si vezměte dobrou náladu, povídání o tom, co čtete, sešit na speciální češtinu s taháky, písanku.
Co nás čeká ve virtuální škole: Pokračování Jumpíka, opět si zahrajeme na detektivy a budeme hledat větu, která se v textu schovává, popovídáme si, co jsou to zájmena.
Sejdeme se ve středu od 17.30 - 18.00.
Těší se na vás paní učitelka Balharová


Speciální český jazyk – úkoly do 29.5. Tyto stránky a úkoly jsou určené pouze pro žáky PhDr. Kamily Balharové

 

Psaní - tentokrát nebude úkol ze psaní. Zopakujte si ale slovní druhy, zda je umíte vyjmenovat. Poznávat je budeme společně.
 
Do virtuální školy si vezměte dobrou náladu, povídání o tom, co čtete, sešit na speciální češtinu s taháky, písanku.
Co nás čeká ve virtuální škole: Pokračování Jumpíka, opět si zahrajeme na detektivy a budeme hledat větu, která se v textu schovává, zkusíme rozlišovat podstatná a přídavná jména.
Sejdeme se nově ve středu od 17.30 - 18.00.
Těší se na vás paní učitelka Balharová


Speciální český jazyk – úkoly do 22.5. Tyto stránky a úkoly jsou určené pouze pro žáky PhDr. Kamily Balharové

 

Psaní - dopište stranu 26, ale až co zbude po naší společné hodině.
 
Do virtuální školy si vezměte dobrou náladu, povídání o tom, co čtete, sešit na speciální češtinu s taháky, písanku a pastelky.
Co nás čeká ve virtuální škole: Pokračování Jumpíka, opět si zahrajeme na detektivy a budeme hledat větu, která se v textu schovává, zkusíme rozlišovat podstatná a přídavná jména.
Sejdeme se zase v úterý od 8.30 do 9.00.
Těší se na vás paní učitelka Balharová


Speciální český jazyk – úkoly do 15.5. Tyto stránky a úkoly jsou určené pouze pro žáky PhDr. Kamily Balharové

 

Psaní - napište stranu 25. Stranu 24 mi nechte volnou.
 
Do virtuální školy si vezměte dobrou náladu, povídání o tom, co čtete, sešit na speciální češtinu s taháky a písanku.
Co nás čeká ve virtuální škole: Pokračování Jumpíka, přečtete mi, co jste napsali o Jumpíkovi, uvidíme, zda stihneme procvičovat pády.
Sejdeme se zase v úterý od 8.30 do 9.00.
Těší se na vás paní učitelka Balharová


Speciální český jazyk – úkoly do 7.5. Tyto stránky a úkoly jsou určené pouze pro žáky PhDr. Kamily Balharové

 

Psaní tento týden budeme psát na speciální češtině. Úkolem pak bude napsat 4 věty o tom, co si pamatuji z knihy o klokánkovi Jumpíkovi.
 
Bude mě zajímat, o čem zrovna čtete.
 
Do virtuální školy si vezměte dobrou náladu, povídání o tom, co čtete, sešit na speciální češtinu s taháky a písanku.
Co nás čeká ve virtuální škole: Pokračování Jumpíka, přečtete mi, jak jste do písanky napsali důležité dny v roce, uvidíme, zda stihneme procvičovat pády.
Sejdeme se zase v úterý od 8.30 do 9.00.
Těší se na vás paní učitelka Balharová


Speciální český jazyk – úkoly do 30.4. Tyto stránky a úkoly jsou určené pouze pro žáky PhDr. Kamily Balharové

 

Psaní V písance si dáme jen stranu 23.
 
Bude mě zajímat, o čem zrovna čtete.
 
Do virtuální školy si vezměte dobrou náladu, povídání o tom, co čtete, sešit na speciální češtinu s taháky a písanku.
Co nás čeká ve virtuální škole: Pokračování Jumpíka, přečtete mi, jak jste do písanky napsali přání k narozeninám a uvidíme, zda stihneme i trochu pády.
Sejdeme se zase v úterý od 8.30 do 9.00.
Těší se na vás paní učitelka Balharová


Speciální český jazyk – úkoly do 24.4. Tyto stránky a úkoly jsou určené pouze pro žáky PhDr. Kamily Balharové

 

Psaní V písance si dáme jen stranu 22.
 
Ve čtení pokračujte systémem, který jsme se společně na konzultacích naučili. Každý den chvilku čtěte. Stačí 5 – 10 minut. Nezapomeňte prosím, že čtení nahlas procvičuje techniku čtení a čtení potichu zase spíše pomáhá porozumění. Proto oba způsoby střídejte.
 
Do virtuální školy si vezměte dobrou náladu, povídání o tom, co čtete, sešit na speciální češtinu s taháky a písanku.
Co nás čeká ve virtuální škole: Pokračování Jumpíka a budeme pokračovat v pádech.
Sejdeme se zase v úterý 21.4. od 8.30 do 9.00.
Těší se na vás paní učitelka Balharová


Speciální český jazyk – úkoly do 17.4. Tyto stránky a úkoly jsou určené pouze pro žáky PhDr. Kamily Balharové

 

Psaní V písance si dáme jen stranu 21.
 
Ve čtení pokračujte systémem, který jsme se společně na konzultacích naučili. Každý den chvilku čtěte. Stačí 5 – 10 minut. Nezapomeňte prosím, že čtení nahlas procvičuje techniku čtení a čtení potichu zase spíše pomáhá porozumění. Proto oba způsoby střídejte.
 
Do virtuální školy si vezměte dobrou náladu, povídání o tom, co čtete, sešit na speciální češtinu s taháky a písanku.
Co nás čeká ve virtuální škole: Pokračování Jumpíka a uvidíme, jak nám jdou pády.
Sejdeme se zase v úterý 8.30 - 9.00.
Těší se na vás paní učitelka Balharová


Speciální český jazyk – úkoly do 10.4. Tyto stránky a úkoly jsou určené pouze pro žáky PhDr. Kamily Balharové

 

Psaní V písance si dáme jen stranu 20.
 
Ve čtení pokračujte systémem, který jsme se společně na konzultacích naučili. Každý den chvilku čtěte. Stačí 5 – 10 minut. Nezapomeňte prosím, že čtení nahlas procvičuje techniku čtení a čtení potichu zase spíše pomáhá porozumění. Proto oba způsoby střídejte.
 
Do virtuální školy si vezměte dobrou náladu, povídání o tom, co čtete, sešit na speciální češtinu s taháky a písanku.
Tentokrát se můžete těšit na pokračování Jumpíka a pokusíme se pohrát si s pády.
Úterý 8.30 - 9.00.
Těší se na vás paní učitelka Balharová


Speciální český jazyk – úkoly do 3.4. Tyto stránky a úkoly jsou určené pouze pro žáky PhDr. Kamily Balharové

 

Psaní - v hodinách speciálního českého jazyka pracujeme do písanky. V písance 2 pište strany 18 a 19. Nenechávejte je prosím psát více než 4 řádky, i já jim psaní ve škole krátím.
 
Ve čtení pokračujte systémem, který jsme se společně na konzultacích naučili. Každý den chvilku čtěte. Stačí 5 – 10 minut. Nezapomeňte prosím, že čtení nahlas procvičuje techniku čtení a čtení potichu zase spíše pomáhá porozumění. Proto oba způsoby střídejte.
 
Z gramatiky mohou začít procvičovat na KamiNetu vyjmenovaná slova. Na KamiNetu v češtině kliknete na Pravopis - pravidla a testy https://kaminet.cz/ces/pravopis/testy.php
Vpravo nahoře máte testy na vyjmenovaná slova. Pro tento týden jsou určená k opakování vyjmenovaná slova po L. Dole pod testem je zasílací tabulka. Pokud mi výsledky pošlou na školní adresu uvedenou pod mým podpisem zvládnuté na 100 %, získají ode mě hvězdičku do hodnocení. (Tento týden budou uznávané jen výsledky testů po L. I tak jich je dohromady 5). Pokud test nepůjde odeslat, napište mi výsledky klidně vy, KamiNet je nyní používán 3x víc než obvykle a přetížení nemám jak ovlivnit.
Můj e-mail: kamila.balharova@zstaborska.cz
 
Nakonec přidávám hru Tvary vyjmenovaných slov po L.
Pokud máte možnost, tak si stránku můžete stáhnout, vytisknout a nastříhat. Kdo tu možnost nemá, může si jednotlivá slova napsat na samostatné kartičky. Nějak si ale označte ta tučná, to jsou základní tvary vyjmenovaných slov. Třeba si kartičky s nimi napište jinou barvou. Pak se vyberou kartičky barevných vyjmenovaných slov nebo těch tučně vytištěných a seřadí se do řady nebo sloupečku. Ostatní kartičky se zamíchají a pak přiřazují k jednotlivým vyjmenovaným slovům. Doporučuji u toho mluvit, například: slyšela je tvar slova slyšet.
Připomínám, že úkoly ze speciální češtiny spíše mají pomoci s běžnou výukou, proto si klidně jen vybírejte to, co vaše dítě v dané chvíli potřebuje.
 


Speciální český jazyk – úkoly do 27.3.

 

Psaní - v hodinách speciálního českého jazyka pracujeme do písanky. V písance 2 pište strany 15, 16 a 17. Nenechávejte je prosím psát více než 4 řádky, i já jim psaní ve škole krátím.
 
Ve čtení pokračujte systémem, který jsme se společně na konzultacích naučili. Každý den chvilku čtěte. Stačí 5 – 10 minut. Nezapomeňte prosím, že čtení nahlas procvičuje techniku čtení a čtení potichu zase spíše pomáhá porozumění. Proto oba způsoby střídejte.
 
Nápravy: v minulém týdnu jste dostali za úkol na KamiNetu v Orientaci v čase - Ciferník. V tomto týdnu zkuste, aby děti pracovaly bez pomoci hodin. Pokud to zvládají, mají volno jen na Včelku, kterou jsem vám doporučovala e-mailem osobně.
 
Z gramatiky mohou začít procvičovat na KamiNetu vyjmenovaná slova. Na KamiNetu v češtině kliknete na Pravopis - pravidla a testy https://kaminet.cz/ces/pravopis/testy.php
Vpravo nahoře máte testy na vyjmenovaná slova. Pro tento týden jsou určená k opakování vyjmenovaná slova po B. Dole pod testem je zasílací tabulka. Pokud mi výsledky pošlou na školní adresu uvedenou pod mým podpisem zvládnuté na 100 %, získají ode mě hvězdičku do hodnocení. (Tento týden budou uznávané jen výsledky testů po B. I tak jich je dohromady 5).
Můj e-mail: kamila.balharova@zstaborska.cz
 
Nakonec přidávám hru Tvary vyjmenovaných slov po B.
Pokud máte možnost, tak si stránku můžete stáhnout, vytisknout a nastříhat. Kdo tu možnost nemá, může si jednotlivá slova napsat na samostatné kartičky. Nějak si ale označte ta tučná, to jsou základní tvary vyjmenovaných slov. Třeba si kartičky s nimi napište jinou barvou. Pak se vyberou kartičky barevných vyjmenovaných slov nebo těch tučně vytištěných a seřadí se do řady nebo sloupečku. Ostatní kartičky se zamíchají a pak přiřazují k jednotlivým vyjmenovaným slovům. Doporučuji u toho mluvit, například: byla je tvar slova být.
Připomínám, že úkoly ze speciální češtiny spíše mají pomoci s běžnou výukou, proto si klidně jen vybírejte to, co vaše dítě v dané chvíli potřebuje.
 


Speciální český jazyk – úkoly do 20.3.

 

V hodinách speciálního českého jazyka pracujeme do písanky. V písance 2 na straně 9, napište básničku, na straně 10 nic, se stranou 10 budou potřebovat pomoci, tak jim prosím pomozte. Do křížovky ať píší velkými tiskacími písmeny. Na straně 12 vás čeká adresa, stranu 13 vynechte a na straně 14 opište básničku. Nenechávejte je prosím psát více než 4 řádky, i já jim psaní ve škole krátím.
 
Ve čtení pokračujte systémem, který jsme se společně na konzultacích naučili. Každý den chvilku čtěte. Stačí 5 – 10 minut. Nezapomeňte prosím, že čtení nahlas procvičuje techniku čtení a čtení potichu zase spíše pomáhá porozumění. Proto oba způsoby střídejte.
 
Posledním úkolem je cvičit na KamiNetu v nápravách https://kaminet.cz/napravy/napravy.php Orientaci v čase. Zde procvičujte úkol s názvem Ciferník. Je tam 12 úkolů zaměřených na vnímání času. Děti mívají problémy se slovem za pět minut, že to teprve bude a půl a pět minut, že už půl bylo a ještě se k tomu pět minut přidává. Pomáhá jim, když mají na hodinách u 7 napsané A a u 5 napsané ZA. Zvyknou si tak pomalu na tyto pojmy a často již v polovině úkolů už pomocné hodiny odkládají. Čas budou velice potřebovat příští rok v angličtině.
 
Děti pozdravuji a přeji jim při učení i zábavu. Za týden se ozvu a napíšu další. Budu ráda, když mi napíšete, jak vám to jde.:-)
PhDr. Kamila Balharová
kamila.balharova@zstaborska.cz


4. ročník
 
5. ročník
 
6. ročník
 

 
Home